czwartek, 2 lutego 2017

Kościół Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów

Kościół pod wezwaniem Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów jest jedynym albo jednym z nielicznych w Polsce, pomimo tego, że Matka Boża Królowa Aniołów jest wymieniana na pierwszym miejscu spośród wszystkich określeń Królowej w Litanii Loretańskiej to poza tym kościołem nigdy nie słyszałam o kościele pod takim wezwaniem.

Kościół pomocniczy Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - południe
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Borowska 175
Długość: 25,5 km + 12,5km
Sposób pokonania: rower



Kościół Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów jest kościołem pomocniczym, Msze Św. są w nim odprawiane z okazji pogrzebów. Na moje pytanie skierowane do księdza proboszcza „Kiedy mogę uczestniczyć we Mszy Św. w tym kościele?” ksiądz odpowiedział mi, żebym przyszła 2-go lutego w Matki Bożej Gromnicznej. Jak usłyszałam tak wykonałam i w kościele się pokazałam.
W kościele było krótkie nabożeństwo do Matki Bożej a następnie uroczysta procesja ze świecami do kościoła parafialnego pw. św. Franciszka z Asyżu w którym była równie uroczysta Msza Św. Nie byłam na Mszy Świętej tak jak planowałam w kościele Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów, ale skoro nie ma tam Mszy Św. na co dzień to nie mam takiej możliwości, ale Bóg dał mi zobaczyć od środka ten malutki kościółek pod wielkim wezwaniem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz