sobota, 21 stycznia 2017

Kaplica zakonna oo. Redemptorystów

Dzisiaj pojechałam na parafię prowadzoną przez oo. Redemptorystów z zamiarem odwiedzenia parafialnego kościoła, ale na miejscu okazało się, że poranna Msza Św. była odprawiana w kaplicy.
Ojcowie zadbali oto, żeby wierni mieli ciepło dlatego udostępnili wiernym kaplicę. Ja się trochę zdziwiłam jak przyjechałam, że w kościele jest ciemno, ale udałam się do kaplicy śladem parafian. :-)

Kaplica zakonna oo. Redemptorystów
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - północ II (Sępolno)
Trasa: Dom - Wittiga 10
Długość: 12,5 km x/2
Sposób pokonania: rower


Kaplica jest dosyć duża, posiada chórek oraz stacje drogi krzyżowej, leży w środku budynku tak więc wiedzą o niej tylko wybrani. Ołtarz główny jest bardzo skromny, z lewej strony jest Tabernakulum a z prawej Obraz Matki Bożej Nieustającej Pomocy, przed ołtarzem z racji świąt Bożego Narodzenia jest szopka. Byłam świadkiem jak maleńkie dziecko podeszło do szopki i całowało Pana Jezusa w stopy i przytulało się do Niego...

Byłam na całej Mszy Św., którą odprawiało 3 zakonników, każdy w innej intencji. Rzadko śpiewaliśmy, nie było kazania, ale ksiądz przeczytał informacje o św. Agnieszce patronce dnia i powiedział kilka zdań nauki od siebie. Warto zaznaczyć, że Ojcowie Redemptoryści prowadzą Duszpasterstwo Akademickie i organizują różne ciekawe wydarzenia, warto od czasu do czasu zainteresować się ich działalnością albo wziąć w nich udział.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz