środa, 21 czerwca 2017

W Imię Trójcy Świętej

Pomimo tego, że kościół pw. Trójcy Świętej we Wrocławiu jest kościołem parafialnym mojej rodziny to odkąd pielgrzymuję nie trafiłam do niego, dopiero dzisiaj byłam w nim na Mszy Św. pogrzebowej mojego wujka.

Kościół parafialny pw. Trójcy Świętej
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław-Krzyki
Adres: Wrocław, ul. Krzycka 42



Wujek był typem wojownika, który potrafił powiedzieć prawdę i iść prosto wbrew niepochlebnym opiniom. Bóg dał mu łaskę pochowania na cmentarzu przy ulicy Zabrodzkiej – tam gdzie przebiega trasa Ekstremalnej Drogi Krzyżowej NMP Wspomożycielki Wrocławia. Spośród wszystkich znanych mi osób jest pierwszą, która została pochowana na tym cmentarzu, chociaż nie jest to ani jego cmentarz parafialny, ani nie miał wykupionego miejsca, ani żadnych znajomości, po prostu Bóg tak chciał.


Przed Mszą Świętą pogrzebową wspólnie odmówiliśmy Część Chwalebną Różańca Św. dodając po każdej Tajemnicy: Chwała Ojcu..., O mój Jezu... oraz Wieczny Odpoczynek. Msza Święta była ze specjalnymi, pogrzebowymi czytaniami oraz w temacie nadziei na Zmartwychwstanie i życie wieczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz