środa, 28 lutego 2018

Kościół św. Wawrzyńca

Z kościołem św. Wawrzyńca było tak... Odkąd pielgrzymuję miałam postanowienie żeby być w każdym kościele rzymskokatolickim we Wrocławiu na Mszy Św. w pełni w niej uczestnicząc, ale na Żernikach Msze Św. są odprawiane w kaplicy w formie Namiotu i kiedy został mi już tylko ten jeden kościół chciałam nawet zadzwonić do księdza i poprosić go o Mszę Św. w kościele, ale...

Kościół parafialny św. Wawrzyńca
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – zachód (Leśnica)
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Żernicka 249
Długość: ok. 10 km/ powrót 6 km
Sposób pokonania: rower


Zajęłam się innymi sprawami między innymi przygotowywaniem Ekstremalnej Drogi Krzyżowej i odłożyłam ten temat na bok. Po Mszy Św. na Złotnikach gdzie byłam poprosić księdza o powieszenie plakatu o Ekstremalnej Drodze Krzyżowej pojechałam na położoną niedaleko parafię na Żernikach. Wchodzę do kaplicy namiotu a tam ksiądz siedzi i mówi: „Dzisiaj Msza Św. jest w kościele.” to ja szybko na Mszę Św. do kościoła, chociaż była to moja druga Msza Św. to nie wiedziałam kiedy taka okazja może się znowu powtórzyć... Po Mszy Św. pytam się księdza: „Co się stało, że dzisiaj Msza Św. jest w kościele?” a ksiądz na to: „Duże mrozy, bo w kościele jest cieplej!” :-) Łaska ukończenia dzieła pielgrzymowania została mi dana równo po 2 latach pielgrzymowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz