czwartek, 14 kwietnia 2016

Matka Boża pomagająca nieustannie

Pierwszy raz mi się zdarzyło, że chciała odwołać planowaną pielgrzymkę, ponieważ padał deszcz a ja się już wcześniej przeziębiłam, ale w końcu poszłam. Trudne warunki pogodowe oraz spowalniające kałuże i błotne odcinki spowodowały, że spóźniłam się na Mszę Świętą. :( Mogłam tego uniknąć wychodząc wcześniej, ale nie udało mi się, powierzyłam moje spóźnianie Matce Bożej.

Kościół Najświętszej Maryi Panny Nieustającej Pomocy
Rzymskokatolicka Parafia Najświętszej Maryi Panny Nieustającej Pomocy

Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - zachód I (Kozanów)
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Szkocka 35
Długość: 6,2 km/x2
Sposób pokonania: marsz

Kościół jest dosyć nowy, średniej wielkości. Na głównym ołtarzu jest obraz Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Na Mszy Świętej o godzinie 7 było trochę wiernych, Mszę Świętą odprawiał jeden kapłan i miał do pomocy dwie osoby. Komunia Święta była na klęcząco przy balaskach, co ciekawe na czas udzielania Komunii Świętej balaski zostały uroczyście przykryte białym nakryciem i zaraz po skończeniu balaski zostały odkryte, taki gest bardzo podkreślił ważność tego momentu przyjmowania Pana Jezusa w Komunii Świętej. Po Mszy Świętej kapłan przyszedł się pomodlić a lokalna grupka zaczęła odmawiać Różaniec. Chwała Panu!!!



Krzyż Misyjny z napisem "Ratuj duszę swoją"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz