wtorek, 5 kwietnia 2016

Miłosierdzie Boże na Gądowie

Kościół zrobił na mnie olbrzymie wrażenie. Jest to nowy kościół,ale zbudowany bardzo ozdobnie w starym stylu. Pierwsza Msza Święta została w nim odprawiona w 2006 roku.
Na samym środku ołtarza wisi obraz Jezusa miłosiernego a tuż przed ołtarzem jest wystawiona relikwia św. Jana Pawła II, na górze są bardzo ładne lampy oświetlające kościół i wszędzie są bardzo ozdobne obrazy.

Kościół pw. Miłosierdzia Bożego
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - zachód I (Kozanów)
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Bajana 47a
Długość: 3 km/x2
Sposób pokonania: marsz


Na Mszy Świętej porannej o godzinie 7 poza kapłanem było trochę osób w tym dwóch lektorów oraz organista. Komunia Święta była na klęcząco przy balaskach a później wspólnie odmówiliśmy modlitwy odpustowe. Ten kościół jest bramą miłosierdzia więc każdego dnia przy spełnieniu odpowiednich warunków można uzyskać odpust zupełny.
Po Mszy Świętej spytałam się księdza czy byłaby możliwość ucałowania relikwii, ksiądz zgodził się bez wahania co było dla mnie bardzo budujące. Kiedy uklęknęłam przyłączyły się do mnie panie ze wspólnoty parafialne i wspólnie uczciliśmy relikwie św. Jana Pawła II. Jak czekałam na księdza w zakrystii to usłyszałam jak jeden lektor pytał się drugiego czy ma mu w czymś pomagać po Mszy Świętej, tak więc prawdziwa postawa służby była widoczna nie tylko u kapłana. Chwała Pana!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz