piątek, 1 kwietnia 2016

W pierwszy piątek miesiąca

Dzisiaj w pierwszy piątek miesiąca byłam w kościele św. Anny we Wrocławiu na Oporowie. Jak na pierwszy piątek przystało po Mszy Świętej było wystawienie Najświętszego Sakramentu oraz Litania do Najświętszego Serca Pana Jezusa i Akt Wynagradzający.

Kościół parafialny św. Anny
Rzymskokatolicka Parafia św. Anny
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – Krzyki
Trasa: Dom – Wrocław, ul Sobótki 42
Długość: 11 km/x2
Sposób pokonania: rower

Ponadto Msza Święta była połączona z modlitwą uwielbienia na której były grane bardzo ładne pieśni. Po Mszy Świętej były jeszcze śpiewy, ale ja już nie zostawałam dłużej. Msza Święta wieczorna (o 18) ku mojemu zdziwieniu była bez kazania. Wierni przystępowali do Komunii Świętej w dwóch rzędach w pozycji stojącej. Co ciekawe w tym roku 31.03.2016r. parafia obchodzi 70 lat duszpasterstwa Zgromadzenia Księży Misjonarzy na Oporowie we Wrocławiu tak więc byłam w samą porę. :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz