niedziela, 3 czerwca 2018

Parafia NMP Matki Kościoła i św. Barbary w Bełchatowie

Na tej parafii w Bełchatowie kwitnie życie duchowe.

Kościół parafialny NMP Matki Kościoła i św. Barbary
Archidiecezja łódzka, Dekanat bełchatowski
Trasa:Słok– Bełchatów, Al. kard. St. Wyszyńskiego 42
Długość:ok. 12 km
Sposób pokonania: samochód (jako pasażer)




W kościele jest kaplica Adoracji Najświętszego Sakramentu, raz w miesiącu są Msze Św. za Ojczyznę, różne informacje o pielgrzymkach i organizowanych wydarzeniach.
Kościół jest bardzo duży i przestronny a w centrum ołtarza jest Pan Jezus na krzyżu.
Po wcześniejszej Mszy Św. dzieci ćwiczyłyśpiewanie piosenek. Byłam chwilę na Adoracji, ale nie sprawdzałam godziny, dołączył do mnie jeden mężczyzna a później wyszedł. Nie chciałam zostawiać Pana Jezusa samego i nagle usłyszałam śpiewy rozpoczynające Mszę Św. i szybciutko opuściłam kaplicę. Byłam na Mszy Św. o godz. 13 na której były Chrzty Św., jako kazanie był czytany list a po Mszy Św. był kiermasz charytatywny dla dzieci i można było kupić ciasta.
Warto wspomnieć, że parafia jest pod opieką o. Sercanów, którzy słyną z prowadzenia Duszpasterstwa Przedsiębiorców i Pracodawców Talent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz