czwartek, 31 października 2019

Prawdziwa manipulacja

Z moich obserwacji wynika, że wiele osób ciągle udaje kogoś kim nie jest w mniejszym lub większym stopniu po to tylko aby nie zostać wykluczonym z danej grupy społecznej...

Takie ciągłe zakładanie masek z pewnością jest bardzo męczące i stresujące a czy na pewno potrzebujemy udawanych znajomych? Odsłonięcie prawdziwej twarzy przed drugą osobą zawsze jest związane z pewnym ryzykiem, druga osoba może skrytykować nasze postępowanie albo całkowicie się od nas odwrócić, jeśli jednak zostanie pomimo naszych słabości to możemy ją obdarzyć zaufaniem. Zatem tak naprawdę najbardziej nas kocha, lubi, szanuje tylko ten kto poznając prawdę o nas samych nadal przy nas trwa jest to PRAWDZIWY PRZYJACIEL. Wiadomo w dzisiejszych czasach trudno o prawdziwych przyjaciół jednak warto poszukać. Zapewne część osób zastanawia się co się stanie jak ktoś dowie się o nich zbyt dużo prawdy, pewnie to się stanie, że rozmówca zacznie się przyznawać do tego co sam ma na sumieniu, przestaną wobec się udawać co wyjdzie im na lepsze. Czasem trudno jest wypowiedzieć jakąś prawdę czy sprawę dlatego warto napisać list. Słowo pisane z pewnością posiada wielką moc zmiany ludzkich serc i w trudnych sytuacjach warto również skorzystać z tej formy wypowiedzi.
Jeśli o mnie chodzi to bardziej sobie cenię osobę, która potrafi się przyznać do błędu i przeprosić niż taką, która udaje, że wszystko jest w porządku. Wiadomo podobnie jak ja każdy człowiek jest grzeszny i upada tak więc przebaczam zanim ktoś poprosi o przebaczenie, ponieważ bardzo zależy mi na tym żeby wszyscy ludzie poszli do nieba i nie chcę żeby moje urazy kogoś blokowały. Z drugiej strony odnoszę wrażenie, że pewne osoby czekają na wykonanie takiego kroku w nieskończoność myśląc, że mają wiele czasu, ale zapominają o tym, że ja nie mam tyle czasu i mogą nie zdążyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz