poniedziałek, 21 marca 2016

Odwiedziny na Kuźnikach

Po dwóch tygodniach ponownie podjęłam próbę uczestnictwa we Mszy Świętej w kościele na Złotnikach, tym razem byłam na przepięknej Mszy Świętej w kościele udekorowanym na niedzielę Palmową. Nigdy wcześniej nie widziałam na żywo takich wysokich i ozdobnych palm jak w tym kościele, miło się patrzy na zachowywanie tradycji w ten sposób.

Kościół św. Andrzeja Boboli
Parafia św. Andrzeja Boboli we Wrocławiu
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - zachód (Leśnica)
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Koszalińska 15
Długość: 3,5 km /x2
Sposób pokonania: marsz

 
2-ga próba 21.03.2016
Patronem kościoła jest św. Andrzej Bobola, który jest głównym patronem Polski. W kościele było widać dekorację przypominającą o 1050 rocznicy Chrztu Polski a Msza Święta była odprawiana w intencji parafian przez księdza, dwóch wikarych służyło jako ministranci. Pierwszy raz spotkałam się z takim widokiem na codziennej Mszy Świętej w parafii liczącej 6 tys. mieszkańców. Warto było tutaj wrócić





1-sza próba 7.03.2016
Dzisiaj szłam do kościoła św. Andrzeja Boboli na Kuźnikach trasę 3,5km pokonałam w 41 minut.
Na miejscu okazało się, że Msza Święta na którą się wybierałam została odwołana z powodu rekolekcji. Tak więc wróciłam do domu i wieczorem udałam się do naszego parafialnego kościoła.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz