środa, 16 marca 2016

Wilkszyn

Dzisiaj pielgrzymowałam rowerem na Mszę św. do Wilkszyna.

Kościół pw. św. Wawrzyńca
Rzymskokatolicka parafia pw. św. Wawrzyńca

Archidiecezja wrocławska, Dekanat Miękinia
Trasa: Dom – Wilkszyn, ul. Szkolna 1
Długość: ok. 8,7 km /x2
Sposób pokonania: rower

Chciałam zdążyć na Mszę św. o godz. 8:00 sprawdziłam informację na stronie internetowej parafii i czym prędzej udałam się w drogę. Wilkszyn jest ode mnie niedaleko, chociaż jest już poza miastem. Trasa prowadzi niezbyt ruchliwą trasą na której nie ma pobocza, ale wynagradzają to ładne widoki pól. Kiedy dotarłam do kościoła to okazało się, że jest zamknięty, tak więc wróciłam do domu, ponownie sprawdziłam informację o Mszy Św. i znalazłam taki zapis na stronie internetowej:
„W dni powszednie – godz. 8.00 lub 17.00 (w okresie zimowym) i 18.00 (w okresie letnim) – wg ogłoszeń parafialnych.” Możliwe, że Msza Święta będzie w tym dniu o godz. 17 skoro jest godzina albo 8:00 albo 17:00, trochę się załamałam taką wiarą w tej okolicy, ale może zupełnie niepotrzebnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz