sobota, 12 listopada 2016

Najświętsza Maryja Panna Królowa Polski, Wrocław

Kilka razy próbowałam być w tym kościele na Mszy Św., ale przez cały czas napotykałam różne trudności.

Kościół Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - zachód (Leśnica)
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Jerzmanowska 96

12.11.2016


Długość: ok. 8km /x2
Sposób pokonania: rower



 Za pierwszym razem okazało się, że była błędna informacja odnośnie dnia tygodnia i Mszy Św., za drugim razem była zmiana i Msza Św. była 0,5 godziny wcześniej i nie zdążyłam. dopiero dzisiaj za trzecim razem próba okazała się pomyślna. :-)


Przed Mszą Św. wierni wspólnie odmawiali Różaniec a później była krótka Msza Św. bez kazania. Wszyscy przy ołtarzu przyjmowali Komunię Św. na klęcząco co było bardzo pięknym widokiem. Warto zaznaczyć, że w głównym ołtarzu wisi obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z Koroną, zgodnie z wezwaniem parafii Matka Boża jest czczona jako Królowa Polski. Serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzania Królowej, która ma swoją siedzibę bliżej niż w Częstochowie. Co prawda kościół nie ma rangi Sanktuarium, ale ma grupę wiernych „wiernych”, którzy przybywają do niego na rowerach, to tak jak ja tym razem. :-)


9.08.2016


Długość: ok. 8km /x2
Sposób pokonania: pieszo


Dzisiejsza pielgrzymka była bardzo ciekawa szłam w łączności z Wrocławską Pielgrzymką, która wchodziła dzisiaj na Jasną Górę. Droga prowadziła bocznymi ulicami, po obydwu stronach były pola, nie spodziewałam się, że we Wrocławiu niedaleko mnie ktoś uprawia pola. :-)
Kiedy dotarłam do kościoła okazało się, że Msza Św. była 0,5 godziny wcześniej. W Internecie była informacja, że o 8:30 jest spotkanie pielgrzymkowe a o 9:00 Msza Św. a w rzeczywistości o 8:30 była Msza Św. a po niej pielgrzymkowy Różaniec. Zdenerwowałam się tą dezinformacją, ale później odmówiłam 5 tajemnic Różańca za kapłanów, oni też są ludźmi więc nie są idealni...


Zdjęcia w trakcie wędrówki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz