niedziela, 19 marca 2017

Cel Dekanat Wrocław - południe

Jednym z moich celów było dotarcie do każdego kościoła w Dekanacie Wrocław - południe i w każdym kościele we Wrocławiu chciałam w pełni uczestniczyć we Mszy Świętej.

Dzięki Bogu udało mi się zrealizować ten cel ponadto, ponieważ byłam jeszcze na Mszy Św. w kościele NMP Pompejańskiej na Żernikach Wrocławskich przy okazji odwiedzając kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa tak więc policzyłam kilometry jako jedną drogę. Były to jedyne kościoły do których dotarłam na nogach.
Do większości kościołów dotarłam rowerem, jadąc do kościołów pokonałam łącznie dystans 91,2 km a wracając 124,6 km. Różnica jest duża ponieważ nie zawsze jeżdżę najkrótszą drogą. :-)
Do jednego kościoła pojechałam tramwajem przed wyruszeniem w dalszą podróż...
Opis dekanatu oraz odwiedzonych kościołów jest dostępny pod adresem:
http://polskipielgrzym.blogspot.com/2016/07/archidiecezja-wrocawska-dekanat-wrocaw_28.html



Kościół
Droga do kościoła
Droga z kościoła
Środek transportu
Kościół Ducha Świętego
13,2 km
13,2 km
rower
Kościół św. Franciszka z Asyżu
13 km
13 km
rower
Kościół św. Henryka
10 km

tramwaj
Kościół Najświętszej Maryi Panny Królowej Aniołów
25,5 km
12,5 km
rower
Kościół św. Stanisława Kostki
11 km
11 km
rower
Kościół św. Stefana
14,5 km
42 km
rower
Kościół Najświętszego Zbawiciela
14 km
14 km
rower
Kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa
18,5 km
18,9 km
pieszo
Kościół NMP Pompejańskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz