środa, 29 marca 2017

NMP Wspomożycielka Wiernych na Parafii

W Archidiecezji Wrocławskiej a może i nawet w całej Polsce jest jedyny kościół pod wezwaniem NMP Wspomożycielki Wiernych. Co ciekawe po wielu problemach związanych z budową kościoła typu fundusze, grunt, pozwolenia itp. Kościół NMP Wspomożycielki Wiernych powstał w 5 miesięcy!!!

Kościół NMP Wspomożycielka Wiernych
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – wschód
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Świątnicka 32
Długość: ok. 17 km + 16,6 km
Sposób pokonania: rower




Byłam w tym kościele zanieść prośby ludzi, którzy prosili mnie o modlitwę oraz chciałam prosić o pomoc z Ekstremalną Drogą Krzyżową. W dniu zapisów łącznie ze mną zapisało się 5 osób, podjęłam różne działania żeby rozpowszechnić EDK, ale byłam bezsilna. Bardzo mi potrzeba pomocy z nieba.
Kościół w głównym ołtarzu ma bardzo ładny obraz Matki Bożej okrywającej płaszczem swoich czcicieli, kto się skryje u Maryi nie zginie. Po prawej stronie jest maleńka kapliczka Miłosierdzia Bożego a po lewej św. Józefa.


Byłam w kościele na Nabożeństwie do Matki Bożej, które odbywa się w środy o 18:00 i na Mszy Św. o 19:00. Okazało się, że było zakończenie rekolekcji i ksiądz miał bardzo ładne kazanie na temat Pisma Świętego, podał taki przykład: „Dziewczyna idzie na randkę z chłopakiem, ale wkłada do uszu stopery, czy jest w stanie go poznać jeśli go nie słucha, nawet jeżeli spędzą ze sobą dużo czasu?” Nie, tak samo i my jeśli nie będziemy słuchać Boga możemy wiele czasu spędzić w kościele i na wykonywaniu pobożnych czynności, ale nie poznamy Go”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz