środa, 3 sierpnia 2016

Parafia św. Stanisława, św. Doroty i św. Wacława, Wrocław

Dzisiaj bardzo się spieszyłam, żeby zdążyć na Mszę Św. o godzinie 18:30, ale po drodze jeszcze zrobiłam przerwę na toaletę i pod kościołem byłam o 18:35. Ku mojemu wielkiemu zdumieniu o 18:30 rozpoczęła się Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy a dopiero po niej była Msza Święta tak więc byłam przed czasem. :-)

Kościół św. Stanisława, św. Doroty i św. Wacława
Rzymskokatolicka parafia św. Stanisława, św. Doroty i św. Wacława
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – Śródmieście
Trasa: Dom – Wrocław, pl. Wolności 3
Długość: ok. 8km /x2
Sposób pokonania: pieszo


Nabożeństwo oraz Mszę Świętą w intencji „Wynagradzającej Trójcy Św. i uratowanie każdej polskiej duszy”, odprawiał kapłan o bardzo niskim wzroście i wielkim sercu. Komunia Święta była na klęcząco a po Komunii Św. była wspólna modlitwa za ojczyznę ale nie pamiętam jaką modlitwą. Wyglądało jakby ludzie codziennie ją wspólnie odmawiali, bo część osób znała ją na pamięć.
Kościół jest bardzo ładny w stylu barokowym, chociaż część kościoła jest odnowiona i trwają prace nad drugą częścią kościoła to w trakcie Mszy Św. nie było składki, kto chce wspomóc remont może to zrobić w inny sposób. Piękna postawa.




 Każdy kto chciał mógł wziąć sobie Słowo Boże do kieszeni a niektórzy nawet wzięli sobie do serca. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz