niedziela, 16 października 2016

Matka Boża Pocieszenia

Kto potrzebuje pocieszenia zawsze może przyjść do Matki Bożej niekoniecznie przychodząc do Jej bazyliki ale prosząc Ją o pomoc w każdym czasie. :-)


Bazylika Matki Bożej Pocieszenia i św. Stanisława Bpa
Archidiecezja poznańska, Dekanat szamotulski
Adres: Szamotuły, ul. Kapłańska 12



Na stronie parafialnej możemy przeczytać całą historię obrazu, która zaczyna się następująco: „Cudowny obraz Matki Bożej Pocieszenia "Szamotuł Pani" o wymiarach 32x26 cm, jest ruską ikoną Matki Bożej Kazańskiej, namalowany na drewnie. Najpierw właścicielem obrazu był kniaź ruski, który za czasów króla Jana Kazimierza dostał się do niewoli i przebywał wraz z żoną w więzieniu w Warszawie.”


Byłam w bazylice na Mszy Św. tuż przed półmaratonem i z rozbiegu zapomniałam zrobić zdjęcie ołtarza ale zrobiłam zdjęcie Bramy Miłosierdzia, która przypomina o Miłosiernym Ojcu, który chce przyprowadzić do siebie wszystkie swoje dzieci. Na pocieszenie dedykuję wszystkim piosenkę o miłosiernym Bogu Ojcu:




Siewcy Lednicy „Ojciec”

Ojcze!
Prowadź mnie, prowadź mnie,
wola Twa niech dzieje się!

1.
Prowadź mnie tam, gdzie mój dom,
z Tobą chcę zamieszkać w nim.
Siłę daj na każdy trudny krok,
tylko w Tobie nadzieję mam!

Ojcze!
Prowadź mnie, prowadź mnie,
wola Twa niech dzieje się!

2.
Błądzę i upadam wciąż,
jestem jak marnotrawny syn,
ale w Imię Twe podnoszę się,
by dalej iść po śladach Twych.

Ojcze!
Prowadź mnie, prowadź mnie,
wola Twa niech dzieje się!

Życie dajesz mi,
drogę aby iść.
Ojcze prowadź mnie,
chcę byś przy mnie był.

Ojcze!
Prowadź mnie, prowadź mnie,
wola Twa niech dzieje się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz