sobota, 6 stycznia 2018

Matka Boża Zwycięska

W dniu święta Trzech Króli wybrałam się do kościoła NMP Zwycięskiej w Mrozowie, który kiedyś był kościołem Matki Bożej Zwycięskiej o czym informuje pamiątkowa tablica. Po Mszy Św. był Orszak Trzech Króli Dlaczego warto się tutaj wybrać? Przeczytajcie dalej...

Kościół parafialny NMP Zwycięskiej
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Miękinia
Trasa: Dom - Mrozów, ul. Wyzwolenia 17
Długość: 15km, powrót 17km
Sposób pokonania: rower


Kościół NMP Zwycięskiej przypomina o zwycięstwie Matki Bożej nad szatanem. Nie ukrywam, że przyjechałam tutaj z prośbą o umocnienie w różnych problemach i zawierzyłam Matce Bożej różne sprawy. Doznałam tutaj umocnienia wiary i te sprawy i problemy wydały się takie malutkie przy obliczu wielkości Boga i Matki Najświętszej. Szkoda, że to miejsce nie ma rangi Sanktuarium wtedy więcej osób mogłoby doznać tutaj umocnienia w wierze, które tak bardzo jest potrzebne w otaczającym nas świecie.
Kościół nie jest za duży, w głównym ołtarzu jest obraz Matki Bożej z dzieciątkiem, jest też ołtarz boczny z Matką Bożą Częstochowską, różne obrazy świętych i niewielki chór. Nie widziałam dokładnie wszystkich obrazów, ponieważ były wysokie choinki i piękna szopka. Szopka zajęła część balasek i już myślałam, że Komunia Św. będzie na stojąco, ale ku mojemu zdziwieniu kiedy nadszedł odpowiedni czas ministranci zamknęli balaski, dali nakrycia i Komunia Święta była na klęcząco. Chwała Panu!!! Z kazania zapamiętałam żeby być odważnym chrześcijaninem i pamiętać o prezentach dla Boga. A po Mszy Św. wyruszyliśmy na Orszak Trzech Króli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz