sobota, 28 lipca 2018

Jasna Góra

Na temat Jasnej Góry napisano już bardzo wiele, jest to tak szczególne miejsce dla Polaków, że nie sposób opisać go słowami.

Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej na Jasnej Górze
Archidiecezja częstochowska, Dekanat Częstochowa - Najświętszej Maryi Panny Jasnogórskiej
Sposób pokonania: autokar





Przyznam szczerze, że od kilku lat nie byłam na Jasnej Górze i ze znanych mi powodów ciężko było mi tutaj wrócić... Przyjechałam na doroczny Zjazd członków i sympatyków Stowarzyszenia Cudownego Medalika - Apostolatu Maryjnego. Wspólnie z koleżanką byłyśmy w kaplicy Cudownego Obrazu a następnie koleżanka była u spowiedzi na którą trzeba było czekać około godziny a ja miałam czas na przemyślenie różnych spraw. Później byłyśmy na wspólnej Mszy Św. na wałach i o 15 wspólnie z naszą grupą pielgrzymkową zmówiliśmy Koronkę do Bożego Miłosierdzia oraz odprawiliśmy Drogę Krzyżową a potem wróciliśmy do domu.
Jasna Góra jest szczególnym miejscem i można tutaj na nowo znaleźć drogę do Boga za pośrednictwem Matki Najświętszej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz