niedziela, 7 sierpnia 2016

Św. Faustyna, Wrocław

Do parafii św. Faustyny przybyłam z powodu obchodów uroczystości rocznicy Chrztu Polski. Parafia przygotowała koncert muzyki klasycznej w wykonaniu DomasVoyo oraz filmy o św. Janie Pawle II na Dolnym Śląsku. Miło jest kiedy parafia jest otwarta na innych katolików tak więc skorzystałam z bezpłatnego zaproszenia i bardzo mi się podobało.

Kościół św. Faustyny
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - północ II (Sępolno) 
Adres: Wrocław, ul. Jackowskiego 40
Sposób pokonania: auto


Przed koncertem byłam na Mszy Świętej na którą można było wziąć kartkę leżącą w kościele z czytaniami na niedzielę co ułatwiło mi skupienie się na czytaniach. Jestem wzrokowcem więc lepiej przyswajam tekst pisany niż mówiony. Komunia Święta była na klęcząco przy balaskach a po Mszy Świętej była Adoracja Najświętszego Sakramentu podczas której odmówiliśmy wspólnie Koronkę do Bożego Miłosierdzia. Po nabożeństwie odbył się wspomniany wyżej koncert oraz filmy.
Kościół jest bardzo ładny, kamień węgielny poświęcił św. Jan Paweł II i znajdują się w nim relikwie św. Faustyny, warto go odwiedzić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz