niedziela, 28 sierpnia 2016

Kościół Wniebowzięcia NMP, Władysławowo

Parafia we Władysławowie w bardzo atrakcyjny sposób przedstawia Boga i na różne sposoby stara się przyciągnąć turystów.

Kościół Wniebowzięcia NMP
Archidiecezja gdańska, Dekanat Morski
Adres: Władysławowo, al. Żeromskiego 32



W wakacyjnej ofercie są 4 Msze Św. o różnych godzinach, 2 godzinna Adoracja Najświętszego Sakramentu, na dobranoc Apel Jasnogórski. A poza kościołem bezpłatne chrześcijańskie kino familijne codziennie z innym filmem, kawiarenka z naturalnymi lodami oraz możliwość zrobienia zdjęcia z ojcem świętym Janem Pawłem II i pewnie to nie wszystko...

W kościele we Władysławowie byłam kilka razy na Mszy Św., ponieważ tam mieszkałam podczas mojego nadmorskiego pobytu i składam wielkie podziękowania Bogu, że tak wiele łask przelewa przez tą parafię. Turyści nie tylko w niedzielę pamiętajcie o kościele!


Na stronie parafialnej jest też atrakcja dla internautów, katolickie puzzle on-line, do wyboru: Święta Rodzina, ławeczka ze św. Janem Pawłem II: http://www.ipuzzle.pl/u/dbb65 oraz Żywa Szopka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz