piątek, 2 września 2016

Kościół Ducha Świętego, Wrocław

Duch Święty zawiał i do tej parafii mnie przywiał...

Kościół Ducha Świętego
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – południe
Trasa: Dom, Wrocław, ul. Bardzka 2/4
Długość: ok. 13,2 km/x2
Sposób pokonania: rower




Jeśli kierujemy się w życiu Duchem Świętym to działamy skutecznie, zgodnie z Wolą Bożą. Pojechałam rowerem w pierwszy piątek miesiąca, poszłam do spowiedzi św, stanęłam do kolejki i pytam się pani do którego księdza stoi, bo przy jednym konfesjonale ktoś zakończył spowiedź i nie było nikogo następnego. Pani odpowiedziała mi, że stanęła do tego drugiego księdza więc ja szybciutko z końca kolejki poszłam do spowiedzi bez dłuższego czekania. :-)
Byłam w kościele na Mszy Św. i Nabożeństwie do Serca Pana Jezusa i szczególną uwagę zwróciło kazanie księdza, który poruszał bolesny dla mnie temat oceniania innych ludzi. Ksiądz wytłumaczył, że jeśli oceniamy ludzi tracimy możliwość działania dla wspólnego dobra.


Kościół jest bardzo nietypowy, posiada największy ścienny obraz jaki do tej pory widziałam w kościele a na murze przed kościołem jest rysunek Ducha Świętego i grafitti: „Daj twoim wierzącym w Tobie ufającym, siedmiorakie dary”. Duch Święty wlał w moje serce pragnienie Jego bliskiej obecności pod Jego natchnieniem postanowiłam odmówić nowennę do Ducha Świętego.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz