sobota, 10 września 2016

Odmawiajcie codziennie Różaniec

Matka Boża bardzo prosiła o codzienną modlitwę na Różańcu i parafianie w swoim kościele NMP Różańcowej w Kiełczowie odmawiali wspólnie całą część Różańca tuż przed Mszą Św. na którą przyjechałam rowerem.

Kościół Najświętszej Maryi Panny Różańcowej
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - północ III (Psie Pole)
Trasa: Dom - Kiełczów, ul. Wrocławska 79
Długość: ok. 18,7 km + ok.27 km
Sposób pokonania: rower



W całej Archidiecezji Wrocławskiej jest tylko 8 kościołów pod wezwaniem NMP Różańcowej i każdy jest w innej miejscowości. Warto wybrać się do kościoła na Kiełczowie, który leży tuż pod Wrocławiem, ponieważ kościół jest przepiękny i w głównym ołtarzu znajduje się urzekająca Matka Boża z Dzieciątkiem Jezus.


Do kościoła przyjechałam wyjątkowo wcześnie i byłam 20 minut przed czasem, wierni odmawiali 4 Tajemnicę Różańca a ksiądz spowiadał. Kiedy ksiądz zabrał głos to tak jakby mury Jerycha miały runąć, „Oto wydał głos swój, głos potężny: Uznajcie moc Bożą!” (Ps 68, 34-35). Niesamowite było dla mnie, kiedy ksiądz przemawiał czy śpiewał, robił to z taką wielką odwagę i donośnym głosem jak nikt inny. Co ciekawe byłam na różnych pielgrzymkach, spotkaniach charyzmatyków i różnych innych wydarzeniach a nigdy nie słyszałam żeby ksiądz przemawiał z taką mocą w głosie aż sama nabrałam więcej odwagi. Chwała Panu!!! Do Kiełczowa przybywajcie i głosu Bogu przez usta kapłana słuchajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz