wtorek, 23 maja 2017

Sanktuarium Matki Bożej uzdrowienia chorych

Chciałam zdążyć do kościoła wcześniej, ale mnogość spraw uniemożliwiła mi to. Zaczęła się walka z czasem, ostatni kilometr postanowiłam przejść szybkim marszem.

Kościół filialny pw. św. Łazarza
Sanktuarium Matki Bożej uzdrowienia chorych
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław-Śródmieście
Trasa: Wrocław, Pl. Dominikański - Wrocław, ul. Trauguta 52
Długość: 1km/x2
Sposób pokonania: pieszo


Kiedy byłam blisko kościoła usłyszałam jak dzwon wybija 17:00, już byłam spóźniona ale postanowiłam walczyć nadal. Niestety tylna brama kościoła była zamknięta i trzeba się było wrócić. W końcu znalazłam wejście z boku kościoła. Wchodzę prawie na ołtarz, bo maleńki kościółek jest tak skonstruowany, że nie da się wejść inaczej. Dzięki Bogu było Nabożeństwo do Matki Bożej uzdrowienia chorych. Spóźniłam się na nabożeństwo, ale zdążyłam na Mszę Św. Warto przyjść jednak wcześniej na nabożeństwo, ponieważ jest tutaj Sanktuarium Matki Bożej Uzdrowienia Chorych. Piękny, mały, kościółek zaliczony do zabytków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz