środa, 4 stycznia 2017

Młodzieżowa parafia

Parafia św. Stanisława Kostki ma swoją historię. Na początku była parafia św. Henryka i kiedy parafia zaczęła się powiększać zbudowano pomocniczą kaplicę. Szybko zorientowano się, że kaplica to za mało i w miejscu kaplicy powstał nowy kościół. Z nowego kościoła powstała nowa parafia, która podzieliła się na parafię św. Henryka oraz parafię św. Stanisława Kostki.

 
Kościół parafialny św. Stanisława Kostki
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - południe
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Hubska 91
Długość: 11 km x2
Sposób pokonania: rower


Przyjęło się, że św. Stanisław Kostka jest patronem młodzieży i rzeczywiście, kiedy tuż przed Mszą Świętą stałam przed kościołem usłyszałam śpiew kolędy, pomyślałam, że pewnie się spóźniłam i już jest kolęda na wejście księdza, ale nie. Okazało się, że ludzie z organistą śpiewali kolędy przed Mszą Świętą żeby było miło a w trakcie Mszy Świętej to śpiewaliśmy nawet po kilka zwrotek. Tak więc wszystkich lubiących śpiewać serdecznie zapraszam na tą rozśpiewaną parafię.
W trakcie Mszy Świętej nie było kazania, ale pewnie ksiądz się spieszył na kolędę a kto śpiewa ten się 2 razy modli to i tak mieliśmy więcej modlitwy.
Bardzo spodobała mi szopka na tej parafii w której były duże figury zbliżone do ludzkich rozmiarów i Pan Jezus cały czas się kołysał w żłóbku bez udziału Matki Bożej, widać jakieś nowe technologiczne rozwiązanie. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz