wtorek, 22 marca 2016

Kościół parafialny

Niektórym kościół parafialny może wydawać się zbyt powszedni, ale ja ostatnio częściej bywam na innych parafiach. :-)

Kościół parafialny św. Agnieszki
Rzymskokatolicka Parafia św. Agnieszki
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - zachód I (Kozanów)
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Śliwowa 3
Długość: 1,2 km /x2
Sposób pokonania: marsz

W naszym parafialnym kościele było dzisiaj Nabożeństwo do św. Rity. Święta Rita jest patronką od spraw trudnych i jej obraz jest w głównym ołtarzu naszego drugiego kościoła pw. Matki Bożej Fatimskiej.
Z patronką parafii łączą mnie silne więzy, ponieważ imię Agnieszka wybrałam na bierzmowaniu, podoba mi się jej waleczność, ale tak naprawdę nie wiadomo zbyt wiele na jej temat. W całej Archidiecezji Wrocławskiej jest tylko jedna Parafia pw. św. Agnieszki tak więc jesteśmy unikalni na całą Archidiecezję. :-) Kościół św. Agnieszki jest małym kościołem, część osób spoza parafii wybiera go na miejsce ślubu, ponieważ jest taki kameralny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz