wtorek, 29 marca 2016

Pod opieką św. Józefa

10 dni temu było święto św. Józefa a dzisiaj udałam się do kościoła prowadzonego przez zakon Karmelitów pw. Opieki św. Józefa.

Kościół Opieki św. Józefa
Rzymskokatolicka Parafia Opieki św. Józefa

Sanktuarium lokalne Matki Bożej Miłosierdzia
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Katedra
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Ołbińska 1
Długość: 9,2 km/x2
Sposób pokonania: rower

Msza Święta była o godzinie 7:30 i bardzo mi się podobała, chociaż nie było balasek to wierni przyklękali przed ołtarzem i przyjmowali Najświętsze Ciało Pana Jezusa w postawie klęczącej. Na zakończenie Mszy Św. przed błogosławieństwem ojciec karmelita nawiązał do następującego fragmentu w Piśmie Świętym:
Jezus rzekł do niej: Mario! A ona obróciwszy się powiedziała do Niego po hebrajsku: Rabbuni, to znaczy: Nauczycielu. Rzekł do niej Jezus: Nie zatrzymuj Mnie, jeszcze bowiem nie wstąpiłem do Ojca. Natomiast udaj się do moich braci i powiedz im: Wstępuję do Ojca mego i Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego.” (J 20,16-17)
tłumacząc go w ten sposób, że mamy nie zatrzymywać Jezusa tylko dla siebie ale jesteśmy powołani żeby iść i ogłaszać go innym osobom, bardzo do mnie trafiła taka interpretacja.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz