środa, 9 marca 2016

Wyprawa na Plac Grunwaldzki

Moim dzisiejszym planem była poranna wyprawa do kościoła Najświętszego Serca Jezusowego na Placu Grunwaldzkim. Ciekawie było iść porankiem przez miasto, kiedy mieszkańcy tłumnie udawali się do pracy, szkoły oraz innych zajęć ja jak rycerz za dawnych czasów szłam podbić Grunwald. :-)

Kościół Najświętszego Serca Jezusowego
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - Katedra
Trasa: Dom – Wrocław, pl. Grunwaldzki 3
Długość: 9,7 km +10 km
Sposób pokonania: marsz

W istocie kościół wygląda jak stary zamek, kto nie wie, że mieści się w nim kościół może przejść obok niego obojętnie nie zdając sobie sprawy z obecności Boga żywego. Dzisiaj po Mszy Świętej zostałam chwilę w przedsionku kościoła, nie ukrywam, że miałam lęki czy mnie ktoś nie zamknie tak jak w twierdzy zamykano kiedyś więźniów, ale wrota cały czas pozostawały otwarte. Słyszałam rozmowy przechodzących obok osób, byli tak blisko Boga a jednak tak daleko. Tylko jedna kobieta, prawdopodobnie studentka weszła pomodlić się na chwilę.



Bóg jest warowną twierdzą: „Pan moją siłą, moją twierdzą, moją ucieczką w dniu ucisku.” (Jr 16,19)

Wielbić imię Pana dziś chcę /x3
to mój Bóg

Ref. Imię Pana jest Twierdzą
warowną Twierdzą
skałą schronieniem,
zbawieniem mym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz