wtorek, 12 kwietnia 2016

Kościół u Dominikanów

Dzisiaj pielgrzymowałam całkiem niespodziewanie. Miałam pozałatwiać sprawy na mieście i w pewnym momencie pomyślałam, żeby sprawdzić o której godzinie jest Msza Święta u Dominikanów, kiedy okazało się, że o 12 tak rozłożyłam sprawunki żeby zdążyć.

Kościół rektoralny św. Wojciecha
Kościół prowadzony przez ojców Dominikanów - http://wroclaw.dominikanie.pl/
Trasa: Dom – Wrocław, Plac Dominikański 2
Długość: 9,4 km/x2
Sposób pokonania: rower


Bardzo pozytywnie zdziwiłam się dużą liczbą osób w różnym wieku o tej godzinie w kościele w dniu powszednim. Msza Święta była odprawiana przez dwóch Ojców Dominikanów, było krótkie kazanie, Komunia Święta była w postawie stojącej.

Warto zaznaczyć, że w tym kościele, w bocznej kaplicy jest Adoracja Najświętszego Sakramentu od godziny 7 do 19, w wybranych godzinach jest możliwość skorzystania z Sakramentu Pokuty. Tak więc jest to jeden z nielicznych kościołów otwarty praktycznie przez cały dzień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz