sobota, 2 kwietnia 2016

W pierwszą sobotę miesiąca

W pierwszą sobotę miesiąca zawitałam do jedynego kościoła Chrystusa Króla we Wrocławiu na nabożeństwo Pierwszej Soboty Miesiąca wynagradzające Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny.

Kościół pw. Chrystusa Króla
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - Śródmieście
Trasa: Dom – Wrocław, ul. Młodych Techników 17
Długość: 7 km/x2
Sposób pokonania: marsz

Nabożeństwo rozpoczęło się o godz. 11:00 i było połączone z Adoracją Najświętszego Sakramentu oraz rozważaniem tekstu. W trakcie nabożeństwa można było skorzystać z Sakramentu Pokuty a po nabożeństwie o godzinie 12 została odprawiona uroczysta Msza Święta koncelebrowana przez trzech kapłanów. Komunia Święta była udzielona na stojąco w trzech rzędach.
Warto zajrzeć do tego kościoła, który ma niesamowity urok, przypomina komnatę w której są czerwone i białe kryształy a w centrum jest duża figura Chrystusa Króla w koronie.
Odpowiedział Jezus: Królestwo moje nie jest z tego świata. Gdyby królestwo moje było z tego świata, słudzy moi biliby się, abym nie został wydany Żydom. Teraz zaś królestwo moje nie jest stąd. Piłat zatem powiedział do Niego: A więc jesteś królem? / Odpowiedział Jezus: / Tak, jestem królem. Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie. Każdy, kto jest z prawdy, słucha mojego głosu. Rzekł do Niego Piłat: Cóż to jest prawda? To powiedziawszy wyszedł powtórnie do Żydów i rzekł do nich: Ja nie znajduję w Nim żadnej winy. (J 18, 36-38)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz