niedziela, 19 marca 2017

Kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa

Byłam przed tym kościołem odwiedzając kościół NMP Pompejańskiej, ponieważ te kościoły leżą blisko siebie.
 
Kościół parafialny Najświętszego Serca Pana Jezusa
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - południe
Trasa: Dom - Żerniki Wrocławskie, ul. Wrocławska 1
Długość: 18,5km + 18,9 km
Sposób pokonania: pieszo




Kiedyś odwiedziłam go przy okazji objeżdżania trasy Ekstremalnej Drogi Krzyżowej rowerem, ale nie dane mi było wejść do środka. Napotkani parafianie powiedzieli mi, że większość Mszy Św. i Nabożeństw odprawia się teraz w większym kościele NMP Pompejańskiej. Na uwagę zasługuje krzyż stojący pomiędzy tymi kościołami przed którym stoi figura Pana Jezusa nad kulą ziemską. Tak Pan Jezus chce przygarnąć do swojego Najświętszego Serca całą Ziemię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz