sobota, 25 marca 2017

Parafia Narodzenia NMP

W Uroczystość Zwiastowania Pańskiego - Dzień Świętości Życia chciałam być na Mszy Św. w kościele Maryi, która dała życie Jezusowi, dlatego wybrałam się do Smolca do Kościoła Narodzenia NMP.

Kościół Narodzenia NMP
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Kąty Wrocławskie
Trasa: Dom - Smolec, ul. Kościelna 4
Długość: ok. 14 km /x2
Sposób pokonania: rower


Sam Smolec jakoś nie przykuł mojej uwagi, wiele domków i osiedli znajduje się wzdłuż głównej, ruchliwej ulicy, jest tam mało zieleni i jadąc od strony Muchoboru trzeba przejechać przez całe miasto żeby dotrzeć do jedynego w miejscowości Kościoła Narodzenia NMP, który daje nadzieję odrodzenia.
W trakcie Mszy Świętej wspólnie odmówiliśmy Anioł Pański za osoby podejmujące Duchową Adopcję. Ksiądz miał bardzo ciekawe kazanie na temat otrzymywania Łaski Bożej, która nie jest po to żeby nam ułatwić życie i sprawić je wygodniejszym. Matka Boża napotkała w swoim życiu wiele trudności, ponieważ otrzymała łaskę bycia Matką Boga.
Cała parafia jakby kwitła na tablicy ogłoszeń była informacja jak spożytkować niepotrzebne książki albo pluszaki. Jest ciekawa akcja Pluszak w pogotowiu – http://pluszakwpogotowiu.pl/, która zbiera pluszaki żeby je przekazać dzieciom w karetce.
Na tablicy ogłoszeń jest też informacja o Różach Rodziców za dzieci oraz o modlitwie dzieci za rodziców. Tutaj w Smolec z Matką Bożą życie rodzi się na nowo.

Modlitwa dzieci za rodziców
Panie Jezu, który z całego serca kochałeś swoich ziemskich rodziców Maryję i Józefa.
Pomóż mi kochać moich rodziców i okazać im moją wdzięczność za to, co dla mnie robią.
Podaruj im zdrowie i długie życie, pobłogosław ich trud i ochroń ich od wszelkiego zła.
Proszę cię, aby nasza rodzina była odbiciem rodziny z Nazaretu,
aby królował w niej Twój pokój, Twa miłość i Twoja łaska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz