piątek, 24 marca 2017

Maleńka, zdobna kapliczka w wielkim kościele

Po wejściu do Kościoła Uniwersyteckiego Najświętszego Imienia Jezus widząc wszelkie bogactwo malowideł oraz rzeźb łatwo jest pominąć maleńką kapliczkę do której wchodzi się jak do zakrystii. W tej to kapliczce odprawiane są poranne Msze Święte wtedy, kiedy nie ma tłumu zwiedzających.

Kaplica w Kościele parafialnym Najświętszego Imienia Jezus
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - Katedra
Trasa: Dom - Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Długość: ok. 8km /x2
Sposób pokonania: rower



Kiedy przyszłam do kościoła na poranną Mszę Świętą zobaczyłam jak ludzie skręcają jak do zakrystii, pomyślałam sobie „Ach ci ludzie nie dadzą księdzu spokojnie się przygotować do Eucharystii tylko załatwiają tyle spraw.” W pewnym momencie podeszła do mnie jedna osoba i powiedziała: „Msza Św. jest w kaplicy.” Ci wszyscy ludzie szli po prostu do kaplicy a ja o tym nie wiedziałam. :-)
Kaplica jest bardzo mała, ale podobnie jak cały kościół bardzo zdobna. Tutaj nawet zakrystię warto odwiedzić...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz