sobota, 28 maja 2016

Cel Dekanat Wrocław - zachód I (Kozanów)

Jednym z moich celów było dojście do każdego kościoła w moim dekanacie i pełne uczestnictwo we Mszy Świętej. Dzisiaj do końca zrealizowałam ten cel.

W moim dekanacie jest 9 parafii w tym 2 parafie mają 2 kościoły, po jednym mniejszym kościele pomocniczym używanym na co dzień i jednym większym używanym w niedzielę i przy większych uroczystościach, w sumie jest 11 kościołów. Na upartego mogłam pielgrzymować do tych kościołów przez 11 dni, ale bywałam też na innych parafiach. :-)
Bardzo się cieszę, że Bóg dopomógł mi przebyć te drogi od mojego domu do kościoła w dekanacie i poza jednym kościołem powrotne drogi. W sumie przeszłam 79 kilometrów. Opis dekanatu oraz odwiedzonych kościołów jest dostępny pod adresem: http://polskipielgrzym.blogspot.com/2016/04/dekanat-wrocaw-zachod-i-kozanow.html

Kościół Droga do kościoła Droga z kościoła
Kościół Macierzyństwa NMP
1,5 km
1,5 km
Kościół Matki Bożej Fatimskiej
1,5 km
1,5 km
Kościół Miłosierdzia Bożego
3 km
3 km
Kościół NMP Królowej Pokoju
4,2 km

Kościół NMP Nieustającej Pomocy
6,2 km
6,2 km
Kościół Opatrzności Bożej
5,6 km
5,6 km
Kościół św. Agnieszki
1,2 km
1,2 km
Kościół św. Jadwigi
2,7 km
2,7 km
Kościół św. Jerzego
4,2 km
4,2 km
Kościół św. Maksymiliana Marii Kolbego
4 km
4 km
Kościół św. Michała Archanioła
7,5 km
7,5 km
Łącznie
41,6 km
37,4 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz