niedziela, 22 maja 2016

Tarnowo Podgórne Mały kościół

W Tarnowie Podgórnym jest jedna parafia i dwa kościoły. Kiedy byłam przed mniejszym kościołem pw. Wszystkich Świętych chciałam wejść do środka, ale kościół był zamknięty. Stanęłam przed tabliczką z informacjami o kościele i zaczęłam czytać, nagle słyszę jak ksiądz mówi do mnie, że otworzy kościół, bo u nich jest tak, że wystarczy poprosić. :-)

Kościół Wszystkich Świętych
Archidiecezja poznańska, Dekanat Przeźmierowski
Adres: Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 92

Niesamowicie budująca postawa, pierwszy raz ksiądz mi tak otworzył kościół, chociaż tak naprawdę nigdy nie prosiłam.
Kościół jest bardzo ładny, wyremontowany i Msze Święte są w nim odprawiane w niedzielę o 7:30 oraz w środę o 7:00. Tak więc zapraszam w imieniu gościnnego księdza proboszcza, który chętnie otworzy kościół wszystkim pielgrzymom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz