czwartek, 5 maja 2016

Chrząstawa Wielka

Bardzo chciałam być na Mszy Świętej w kościele w Chrząstawie Wielkiej, ale na stronie Archidiecezji Wrocławskiej znalazłam informację, że Msza Święta jest o 17 zimą a o 19 w lecie i nie wiedziałam czy wiosna wlicza się do zimy czy do lata. :-)

Kościół Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
Rzymskokatolicka Parafia Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – północ II
Trasa: Dom – Chrząstawa Wielka, Wrocławska 13
Długość: 30 km
Sposób pokonania: samochód

Niestety kościół był zamknięty i przed kościołem była tabliczka wyjaśniająca godziny Mszy Świętej: zima jest od października do Wielkiego Czwartku a lato od Wielkiego Czwartku do października. No i nie trafiłam na Mszę Świętą, ale znam już godziny na przyszłość. :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz