sobota, 28 maja 2016

Św. Ignacy Loyola we Wrocławiu

Kościół św. Ignacego Loyoli we Wrocławiu jest dosyć dużym kościołem połączonym z całym kompleksem parafii, stoi na rogu dwóch ulic więc bardzo łatwo go zauważyć.


Kościół św. Ignacego Loyoli
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław - Śródmieście
Adres: Wrocław, ul. W. Stysia 16


Kościół w środku jest dosyć nietypowy krzyż zlewa się na ołtarzu z witrażami i ołtarz nie jest prosto względem ławek, kościół posiada duży chórek wokół kościoła poza stroną ołtarza. Tuż przy wejściu do kościoła po prawej stronie znajduje się kranik ze święconą wodą i w ten sposób każdy może zaczerpnąć prosto ze źródła.

Byłam w kościele na całej Mszy Świętej o 7:00 rano i ku mojemu zdumieniu było trochę osób, chociaż z rana jest jeszcze Msza Święta o 6:30 i o 8:00 a kościół nie ma rangi sanktuarium. Zdziwiłam się natomiast brakiem pieśni w kościele, chociaż dla niektórych może to być plusem, bo wtedy Msza Święta jest o wiele krótsza tak więc wszyscy, którzy nie chcą poświęcać Panu Bogu zbyt wiele czasu a chcieliby uczestniczyć we Mszy Świętej w dni powszednie mogą przyjść na tą parafię. Po Mszy Świętej grupka parafialna odmawiała modlitwy, prawdopodobnie Różaniec, nie wiem, bo spieszyłam się na PKS...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz