poniedziałek, 30 maja 2016

Namiot spotkania

Pierwszy raz byłam w kaplicy, która była pod namiotem.

Kościół św. Wawrzyńca
Archidiecezja wrocławska, Dekanat Wrocław – zachód (Leśnica)
Trasa: Dom - Wrocław, ul. Żernicka 249
Długość: 5,5 km
Sposób pokonania: rower

30.05.2016 Druga wizyta

Nie planowałam dzisiaj ponownej wizyty na tej parafii, wybrałam się do kościoła na Jezmanowie w którym miała być Msza Święta poranna w poniedziałek. Niestety okazało się, że informacje na stronie były nieprawdziwe i w poniedziałek jest tylko Msza Święta wieczorna, zrobiłam zdjęcie z tabliczki przy kościele i pojechałam czym prędzej na Żerniki.
Msza Święta ponownie była w Namiocie spotkania, ale nauczona doświadczeniem z Tarnowa Podgórnego po Mszy Świętej spytałam księdza o możliwość odwiedzenia kościoła. Chwilkę porozmawialiśmy po czym ksiądz powiedział, że otworzy mi kościół tylko mam mu pomóc przenieść kwiaty. Tak też zrobiłam i okazało się, że kościół jest ciągle w remoncie a ponadto jest mniejszy od tej tymczasowej kaplicy. Ksiądz był bardzo miły i zaprosił mnie na wizytę w kościele jak już będzie wyremontowany. Serce rośnie i wiara, że uczynnych kapłanów mamy co niemiara. :-)



9.05.2016  Pierwsza wizyta

Jest to duży, plastikowy, namiot chroniący przed deszczem i wiatrem. W środku jest ładny ołtarz, świece, ławki oraz duża dmuchawa ogrzewająca namiot tak jak w kaplicy. Byłam tam na Mszy Świętej w uroczystość św. Stanisława – patrona Polski. Przed Mszą Świętą odmówiliśmy wspólnie Litanię Loretańską tak więc wspaniała alternatywa dla tych, którzy nie mogą być na wspólnym nabożeństwie wieczorem. Zachęcam do odwiedzenia tej niecodziennej kaplicy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz